فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از بیمارستان بعثت این نیرو گفت: براساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، توجه ویژه به جوانان در همه حوزه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان حمید واحدی در بازدید از بیمارستان بعثت این نیرو، ضمن دیدار با رییس و کارکنان بیمارستان، با اشاره به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: براساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، توجه ویژه به جوانان در همه حوزه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: یکی از فرمان‌ها و اوامر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در حکم اینجانب به عنوان یک سرباز، ایجاد نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران بوده است که این امر باید با توجه ویژه به جوانان محقق شود.

در ادامه این بازدید فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر تکریم مراجعه کنندگان بیمارستان به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و بازنشستگان تصریح کرد: اگر ارتباط میان فرماندهان و کارکنان رابطه‌ای از جنس صداقت و همدلی باشد، قطعا در حوزه بهداشت و درمان با به‌کارگیری دانش، نیروی انسانی و تجهیزات، همه فعالیت‌ها و ارائه خدمات با شور و اشتیاق مضاعف انجام خواهد شد که ثمره آن رضایتمندی خدا و همه بیماران و مراجعه‌کنندگان خواهد بود.

در این مراسم، ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش و صمدی رییس بیمارستان بعثت این نیرو، گوشه‌ای از عملکرد و فعالیت‌های این بیمارستان در ایام کرونا را ارائه کردند.