رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور را مایه امید ملت و بیم دشمن دانست و گفت: وحدت کامل و عملی میان ارتش و سپاه در این بخش که از خواسته‌های فرمانده معظم کل قوا بوده محقق شده است.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور از بخش‌های مختلف این منطقه پدافندی بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بازدید از مرکز عملیات مشترک جواد الائمه(ع) این منطقه پدافندی در جمع کارکنان  گفت: اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پدافند را اولویت اول می‌خوانند بیانگر اهمیت کار شماست.

محمدحسنی با اشاره به آیه «خذو حذرکم» بیان کرد: یک معنای «حذر» هوشیاری است یعنی خداوند می‌فرماید: هوشیاری کامل خود در مقابله با دشمن را حفظ کنید زیرا تا زمانی که دشمن ما را هوشیار ببیند فکر تجاوز و حمله به ما را از سر خود بیرون خواهد کرد و این هوشیاری و مراقبت شبانه‌روزی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور مایه امید ملت و بیم دشمن است و وحدت کامل و عملی میان ارتش و سپاه در این بخش از خواسته‌های رهبر حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا بوده که بحمد الله محقق شده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه این بازدید با کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب نیز دیدار و از همراهی خانواده‌ها در انجام هرچه بهتر ماموریت‌های نظامی قدردانی کرد.

محمدحسنی ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های عقیدتی سیاسی این منطقه پدافندی تصریح کرد: برنامه‌های اجرا شده نمایانگر تلاش‌های چشمگیر، روحیه مخلصانه و جهادی کارکنان است که تداوم آن مورد انتظار است.