فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص)، عملکرد ارتش و سپاه در رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: روش‌ها و تاکتیک‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح دارد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از قرارگاه رسانه‌ای رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۰ ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: این رزمایش متشکل از سه نیرو از ارتش و سپاه شامل نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه، تحت کنترل و فرماندهی قرارگاه مشترک پدافند هوایی کشور در حال طرح ریزی و اجرا است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: در این رزمایش همه اقدامات تهدیدآمیز دشمن مشابه صحنه واقعی جنگ ساماندهی و طرح ریزی شده و فرماندهان و رزمندگان نیروهای پدافند هوایی ارتش و سپاه به موقع آنها را کشف، رهگیری و منهدم کردند.

سرلشکر رشید با بیان اینکه ارتش و سپاه در این رزمایش نمره بسیار خوبی کسب کرده‌اند، گفت: از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و همچنین قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) که به این رزمایش نظارت می‌کند نمره بسیار خوبی به نیروهای عمل‌کننده در این رزمایش می‌دهیم.

وی ادامه داد: ویژگی دیگر این رزمایش این است که عمده تجهیزات و تسلیحاتی که در آن به کار گرفته شده بومی و ساخت صنایع داخلی کشور است.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) خاطرنشان کرد: همه روش‌ها و تاکتیک‌هایی که برادران پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) اتخاذ می‌کنند بیشترین انطباق را با دکترین عملیاتی نیروهای مسلح ما دارد.