سردار «فرحی» سازمان توسعه منابع انرژی را از ارکان مهم صنعتی وزارت دفاع دانست و گفت: تکنولوژی این سازمان در لبه فناوری جهانی قرار دارد به نحوی که آینده بسیاری از صنایع در حوزه دفاعی به آن گره خورده است.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ « سید مهدی فرحی » جانشین وزیر دفاع در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل جدید سازمان توسعه منابع انرژی وزارت دفاع (توان)، با اشاره به هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) لازمه تبعیت و تأسی به رسول اکرم (ص) را در توسعه اخلاق دانست و اظهار داشت: حضرت رسول اکرم (ص) فرستاده شدند تا فضیلت‌های اخلاقی را در بین جهانیان بسط و گسترش دهند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق، « مجید هدایت » مدیر عامل سابق سازمان توان را نمونه‌ یک مدیر جهادی و انقلابی عنوان کرد و یادآور شد: یکی از اثرات ارزشمند این مدیر انقلابی، مهر و محبتی است که به واسطه‌ این نوع مدیریت در بین کارکنان این سازمان شکل گرفته شده است.

سردار فرحی توسعه نیروی انسانی در سازمان «توان»، جانشین‌پروری و جذب و شناسایی نیرو‌های کارآمد را از دیگر آثار ارزشمند مدیریت موفق در این سازمان برشمرد و افزود: رشد و توسعه عملکرد سازمانی در حوزه تحقیقات، تنها بخش کوچکی از یک مسیر تحولی است که طی دهه اخیر با حضور یک مدیر جهادی و انقلابی در سازمان توان شکل گرفته شده است.

وی تبدیل این سازمان از یک شرکت به یکی از ارکان مهم صنعتی در وزارت دفاع طی یک دهه گذشته را شاهد مثالی در تأیید حرکت‌های سازنده مدیریت جهادی و انقلابی در سازمان «توان» خواند و خاطرنشان کرد: اختصاص سهم عمده‌ بازار باتری کشور، تنوع و توسعه کیفیت محصولات و هم‌تراز با نمانام‌های روز دنیا، ورود به صنعت لیتیوم به‌عنوان صنعت برتر در آینده، ورود به انرژی‌های نو و تجدیدپذیر از جمله نیروگاه‌های بادی، خورشیدی، هیبریدی، آمایش کامل صنعتی و توسعه نیروی انسانی و...، مجموعه اقداماتی است که طی یک دهه اخیر با حضور یک مدیر متخصص و توانمند صورت پذیرفته و این سازمان را از یک شرکت کوچک، به یکی از ستون‌های صنعتی و درآمدزا در وزارت دفاع تبدیل کرده است.

جانشین وزیر دفاع با بیان مسئولیت بسیار خطیر هلدینگ «شستان» در وزارت دفاع ابرازی امیدواری کرد که با حضور مجید هدایت در این مجموعه، اقدامات توسعه‌ای و درآمدزا در وزات دفاع تداوم یابد و در راستای رفاه مجموعه نیرو‌های مسلح به‌ویژه نیرو‌های بازنشسته گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با اشاره به انتخاب مدیرعامل جدید سازمان توان، «سید مصطفی هاشمی گلپایگانی» را یک فرد رشدیافته در مکتب مدیرعامل سابق این سازمان خواند و عنوان کرد: این سازمان اگر بخواهد مسیر پیشرفت دوران گذشته را همچنان با سرعت طی کند، باید از تجربیات ارزشمند مهندس هدایت الگو بپذیرد.

سردار فرحی با بیان اینکه تکنولوژی این سازمان در لبه فناوری جهانی قرار دارد به نحوی که آینده بسیاری از صنایع در حوزه دفاعی به آن گره خورده است، گفت: انتظار داریم در دوره جدید، سرعت حرکت‌های توسعه‌ای در سازمان توان بیش از پیش شتاب گیرد.

جانشین وزیر دفاع، سازمان «توان» را پرچم‌دار توسعه و فناوری در وزارت دفاع خواند و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی، توسعه زیرساخت‌ها و نیروی انسانی این سازمان همچنان در لبه فناوری جهانی باقی بماند و روز به روز بر دستاورد‌های آن افزوده شود.