امیر سرتیپ نوذری گفت: طی شش ماه اخیر تحرکاتی را در منطقه شمال‌غرب کشور شاهد بودیم ولی در حال حاضر در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور مشکل خاصی نداریم.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‎پرس، امیرسرتیپ « نوذر نعمتی » جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۱۲۶ واحدی کوی سازمانی بعثت تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان و در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ماموریت ارتش جمهوری اسلامی ایران حفظ استقلال و تمامیت ارضی بوده که با نیروهای چهارگانه ارتش در حال اجرای این ماموریت است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب و شرق و جنوب‌شرق در حال حاضر استقرار فیزیکی دارد و به‌صورت شبانه‌روزی در حال پایش مرزهای کشور هستیم.

وی با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از کشور افغانستان که در امنیت منطقه تاثیرات خاص خود را دارد، افزود: طی شش ماه اخیر تحرکاتی را به‌صورت ویژه از عناصر رژیم صهیونسیتی در شمال‌غرب کشور داشته‌ایم.

این مقام نظامی با بیان اینکه اکنون در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی لحظه‌ای از ماموریت اصلی خود غافل نیستند و غافلگیر نخواهند شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پروژه منازل سازمانی مهر ولایت استان زنجان، گفت: این پروژه طی ۲ سال گذشته به تعداد ۱۲۶ واحد احداث شده بود که امروز (۲۶ مهرماه) به مناسبت هفته وحدت به همرزمان تیپ و یگان‌های مستقر در زنجان تحویل داده شد.

امیرسرتیپ نعمتی با بیان اینکه طرح منازل سازمانی مهر ولایت در اقصی نقاط کشور در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون حدود ۲۴ واحد سازمانی در حال ساخت است که تا امروز ۲ هزار و ۶۴۶ واحد آن افتتاح شده و تا پایان سال حدود ۵ هزار واحد افتتاح خواهد شد.