نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه اغلب پیشنهادات نمایندگان پیرامون لایحه رتبه‌بندی معلمان مشمول اصل ۷۵ قانون اساسی می‌شود تأکید کرد که این پیشنهادات اصل این لایحه را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز(سه شنبه، 27 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری بر اساس اصل (75) قانون اساسی گفت: برخی پیشنهادات مطرح شده در رابطه با لایحه رتبه‌بندی معلمان غیرقابل طرح هستند و عمده اشکال آنها به این برمی‌گردد که آنها مشمول اخطار اصل (75) قانون اساسی می‌شوند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون آموزش و تحقیقات چارچوب این لایحه را برای تأمین اعتبار لازم برای اجرای آن در نظر گرفته است و این پیشنهادات باعث می‌شود باب خیری که برای کمک به معلمان باز شده مسدود شود.

وی گفت: پیشنهاداتی که تاکنون مطرح شد بار مالی مضاعف بر این لایحه تحمیل می‌کند و اصل لایحه را در اجرا با مشکل مواجه می‌کند بنابراین از نمایندگان می‌خواهم تا از ارائه این پیشنهادات منصرف شوند که بتوانیم با تصویب سریع این لایحه در مقابل فرهنگیان جامعه رو سفید شویم.