محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری مصوبه هیات وزیران درباره رای اعتماد به استانداران آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی را ابلاغ کرد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۵ مهر، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و پس از بررسی سوابق اجرایی و مدیریتی محمد صادق معتمدیان، زین العابدین رضوی خرم و یعقوبعلی نظری، آنها را به‌ترتیب به عنوان استاندار ان آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی تعیین کرد.

محمد صادق معتمدیان  که به عنوان استاندار آذربایجان غربی منصوب شده است، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است. از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تاکنون) اشاره کرد.

همچنین زین العابدین رضوی خرم هم از هیات دولت برای استانداری آذربایجان شرقی رای اعتماد گرفته،  دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت برنامه ریزی است. وی پیش از این به عنوان فرمانده در یگان های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس فعالیت داشته است.

یعقوبعلی نظری هم بعنوان استاندار خراسان رضوی متولد ۱۳۴۰ در شهرستان فریمان و دارای مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و کارشناسی جغرافیا است. وی پیش از این عضو شورای تأمین استان و عضو ستاد ویژه تدابیر اقتصادی خراسان رضوی بوده است.