امیر سرتیپ «حیدری» گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ۱۱ هزار حافظ و هشت هزار قاری قرآن دارد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از دفاع‌پرس، امیر سرتیپ « کیومرث حیدری » فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌ها و خواهران شاغل ارتش که صبح امروز (شنبه) به میزبانی نزاجا در سالن مطهری این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که تا این لحظه از نعمت حیات و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده‌ایم.

وی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر اکرم (ص)، افزود: همواره زبان بنده زبان شکر به درگاه خداوند است و این را از قرآن و تربیت قرآنی در محضر آیات عظام فراگرفته‌ام.

فرمانده نزاجا با اشاره به آیه ابتدایی سوره مبارکه حمد، گفت: خدا به ما یاد داده است که همواره شاکر باشیم و به برکت آیه «اهدنا الصراط المستقیم»، خدا را شاکریم که صراط مستقیم در بین ما مفقود نیست و امروز ولایت فقیه، نماد مجسم صراط مستقیم و ادامه‌دهنده راه نبی مکرم اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت است.

امیر حیدری ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش، اصول فرماندهی را بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: بنده افتخار می‌کنم که فرماندهی نیرویی را عهده‌دار هستم که ۱۱ هزار حافظ قرآن دارد و همچنین دارای هشت هزار قاری مسلط است که از این بابت خدا را شکر می‌گویم. همچنین چهار هزار نفر در این نیرو هستند که در آزمون رشته‌های مفاهیم و تفسیر شرکت کرده‌اند که از تعدادی از آن‌ها در این آیین تجلیل می‌کنیم.