وزیر دفاع از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با بخش‌­های دولتی و خصوصی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رؤسای سازمان­‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و همچنین مدیران عامل سازمان‌­های وزارت دفاع در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ آشتیانی در این نشست با تأکید بر انتقال تجارب صنعت دفاعی به حوزه­های غیر نظامی در راستای کمک به توسعه اقتصادی کشور گفت: طی این سال­‌ها وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با استفاده از سرریز دانش و فناوری ­های دفاعی به بخش‌­های غیر نظامی؛ و بویژه بخش خصوصی کمک­‌های شایانی را به توسعه صنعت کشور همانند صنایع هوایی، دریایی، خودروسازی، خواهد کرد.

وی در این زمینه افزود: بستر‌های موجود در وزارت دفاع اعم صنعت و و فن آوری امکان حمایت از تولید اقلام و محصولاتی که نیاز اساسی مردم است را فراهم می‌کند و در این زمینه آماده همکاری صنعتی و فن آوری با بخش‌های دولتی و خصوصی هستیم.

وزیر دفاع با اشاره به مسئله اقتصاد مولد و درون زا به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی، ادامه داد: حمایت و تعامل مجلس شورای اسلامی با وزارت دفاع، قطعا در پیشبرد اهداف دفاعی اقتصادی و ملی کشور، مؤثر خواهد بود.