نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از نیروی دریایی سپاه برای ناکام سازی عملیات ارتش آمریکا در دزدی نفت ایران تشکر کردند.

به گزارش مرور نیوز، در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۱۹ آبان ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تقدیر و تشکر از نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام سازی عملیات دزدی نفت ایران از سوی ارتش آمریکا، با امضای ۲۵۵ نفر از نمایندگان مجلس قرائت شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اقدام به موقع و مقتدرانه جان بر کفان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ناکام سازی عملیات حقارت آمیز حمایت ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا از سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران که در اوج هوشمندی، هوشیاری و رفتار حرفه‌ای صورت پذیرفت، موجبات خرسندی ملت شریف ایران و آحاد آزادگان و حق طلبان عالم را فراهم و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات میهن اسلامی افزود.

این حماسه بزرگ، باشکوه و غرورانگیز بار دیگر اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به رخ جهانیان کشید و به دشمنان این مرز و بوم یادآور شد ایران و ایرانی در دفاع از منافع ملی کشور از احدی هراس و واهمه نداشته و در میدان مواجهه با خصم، لحظه‌ای تردید و درنگ به خود راه نخواهد داد.

این موفقیت ماندگار را که تجلی عزم و اراده استکبارستیزی ایران اسلامی است، به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و با قدردانی از دریانوردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هشدار می‌دهیم.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صیانت از امنیت و منافع ملی، استوار و مصمم و با اعتماد به نفس و سکینه قلبی ناشی از اتکا به قدرت لایزال الهی، چشم در چشم دشمنان به ویژه نظامیان رژیم تروریستی و رو به زوال آمریکا، اراده قوی و مستحکم خود را بر هیمنه خودساخته آنها تحمیل و دیکته خواهد نمود.