وزیر اطلاعات گفت: باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم. ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی شاخص ارزیابی موفقیت مسئولین خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه (س) اظهار داشت: روایات زیادی در مورد حضرت فاطمه معصومه(س) داریم، محور و مرکزیت انقلاب، علم و دانش نیز در پیرامون مرقد این حضرت است.

وی با اشاره به وحدت و همدلی در میان مسئولان استان تهران ادامه داد: امید است تحولی را در جهت ایران قوی در استان به وجود بیاورید.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت ها و پیروزی ها خیلی بیشتر از چالش‌ها و مشکلات است.

حجت الاسلام خطیب عنوان کرد: در راس نظام، رهبری شجاع و قاطع و رئیس جمهوری ارزشی و مردمی و هماهنگی خوبی بین قوا را داریم، ضمن اینکه اقتدار ما در منطقه، اقتدار نیروهای مسلح و امنیت کشور نیز از دیگر فرصت های قابل توجه است.

وی با اشاره به تلاش امریکا و غربی ها جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: علی رغم تلاش دشمنان، محور مقاومت با مرکزیت ایران کاری کرد که امریکا منطقه را ترک کند، به علاوه از گردنه سخت تحریم عبور کردیم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: همت دولت در زمینه تامین واکسن را شاهد بودیم و دولت تلاش خواهد کرد در مورد ارز، معیشت و کالاهای اساسی نیز به موفقیت برسد.

حجت الاسلام خطیب ادامه داد: به امنیت پایدار رسیده ایم که باید به ژرفای آن افزود و آن را با  سرمایه های اجتماعی تلفیق کنیم؛ چرا که دشمن دست از دشمنی و غداری برنمی دارد و باید با حرکت جهادی، ارزشی و انقلابی، سرمایه اجتماعی مردمی را ارتقا دهیم. ارتقا و افزایش مشارکت مردمی و سرمایه اجتماعی  شاخص ارزیابی موفقیت مسئولین خواهد بود.

در این جلسه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان تهران انجام شد.