رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در سراسر کشور از صبح امروز با فرمان سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سپاه نیوز، رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در سراسر کشور از صبح امروز با فرمان سردار سرتیپ پاسدار  غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در سپاه استان سمنان و با رمز «یا حضرت امام حسن عسکری (ع)» و به منظور اعزام گروه‌های جهادی خدمات‌رسان به مناطق محروم آغاز شد.

ارائه خدمات این گروه‌های جهادی شامل ویزیت رایگان پزشکی و دندان‌پزشکی، واکسیناسیون سیار، میز خدمت، مشاوره‌های حقوقی، آرایشگری، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم خانگی، سم‌پاشی و واکسیناسیون دام است.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آغاز این رزمایش اظهار کرد: بسیجیان جهادگر امروز در استان‌های مختلف پای کار هستند و در طول هفته بسیج نیز تلاش می‌کنند تا خدمات خوبی به مردم ارائه دهند.

وی گفت: در طول درگیری ملت ایران با ویروس منحوس کرونا نیز خدمات شایسته‌ای از سوی گروه‌های جهادی به آحاد جامعه ارائه شد که این خدمات در هفته بسیج نیز ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در طلیعه هفته بسیج و با مشارکت بسیجیان و گروه‌های جهادی به عنوان پاره تن مردم، فعالیت‌های جهادی با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت و بسیجیان اعلام می‌کنند که هیچ‌گاه مصلحت و کمک به مردم را فراموش نخواهند کرد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: بسیج همواره در خدمت مردم است؛ همان‌طوری که از دل مردم برآمده و در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز ثابت کرده است که همواره برای مردم از جان خود نیز می‌گذرد.

وی گفت: بسیج تحت تدابیر و نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خدمت به آحاد جامعه عمل خواهد کرد و گروه‌های جهادی نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد.