دبیر شورای نگهبان گفت: حضرت عیسی (ع) متعلق به قشر و ملت خاصی نیست، ایشان متعلق به هم مردم دنیا است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: مظلومیت آل الله بخصوص حضرت زهرا (س) انسان را متاثر می‌کند.

وی ادامه داد: رسم است وقتی فردی از دنیا می‌رود مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و به خانواده مصیبت دیده دلداری می‌دهند اما راجع به حضرت فاطمه سلام الله علیها چه اتفاقی افتاد که غیر از مصیبت پدر (پیامبر گرامی اسلام) مصیبت تنهایی، غربت، بی‌کسی و بدرفتاری‌ها موجب می‌شود حضرت به ناچار خارج از مدینه و بر سر مزار حضرت حمزه گریه و عزاداری کند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدوارم خداوند ما را با اهل بیت (ع) محشور کند و توفیق دهد راهشان را ادامه دهیم.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به مسلمانان و مسیحیان جهان تصریح کرد: حضرت عیسی (ع) متعلق به قشر و ملت خاصی نیست، ایشان متعلق به هم مردم دنیا است.

وی افزود: علاقه و ارادت ما به حضرت عیسی (ع) اگر بیشتر از مسیحیان نباشد، کمتر نیست؛ چراکه با آموزه‌ها و منابع اسلامی نیز شناخت کاملی از حضرت عیسی(ع) ایجاد می‌شود.

دبیر شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد خداوند توفیق دهد از انبیاء الهی پیروی کنیم و راهشان را مخلصانه ادامه دهیم.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد درگذشت آیت‌الله شاهرودی، فقدان ایشان را مصیبت بزرگی دانست و اظهار کرد: خداوند ایشان را با اولیاء الله محشور کند.

وی ادامه داد: آیت‌الله شاهرودی خدمات زیادی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و آثار بسیار خوبی داشتند که امیدوارم فرزندان ایشان این آثار را حفظ کنند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه نام و یاد آیت‌الله شاهرودی را فراموش نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: خداوند آیت‌الله شاهرودی را رحمت و روحشان را شاد کند.