جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حتما باید روند جبهه حق انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا به قله برسیم و زمانی که به قله برسیم، دشمنان دیگر جرأت دشمنی با ما را نخواهند داشت.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی گفت: این روز‌ها تبلور‌های مختلفی بروز پیدا کرده و دل‌ها و نظر‌های انبوهی در سراسر جهان معطوف به مسائل انقلاب اسلامی شده است. در سال ۸۸ همه خبیثان عالم فتنه‌ای را پشتیبانی کردند و امیدوار بودند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: البته مردم ما حماسه ۹ دی را آفریدند و آبی بر آتش فتنه ریختند و فتنه‌گران داخلی و پشتیبانان آنان در خارج از کشور دیگر نتوانستند دم بزنند.

او ادامه داد: یکی از جلوه‌های خاصی که در طول تاریخ شیعه و اسلام وجود داشته، این است که زمانی که امام وجود دارد، نباید افراد نظر «علی حده» داشته باشند. ما باید این مسئله را آویزه گوش خود قرار دهیم چرا که همه آنچه را که در طول این سال‌های طولانی به عنوان پیروزی و افتخار داریم، زمان‌هایی بوده است که به فرامین امامین انقلاب گوش دادیم. قدرت انقلاب اسلامی را نگاه کنید. در اوایل انقلاب در خانه‌های خود باید با دشمنان می‌جنگیدیم، اما دلدادگان انقلاب اسلامی دشمن را از خانه خود خارج کردند و از آن زمان دشمنان ما مجبور شدند که در خانه‌های خودشان با ما بجنگند.

سردار فدوی گفت: به برکت مجاهدت‌های طولانی بزرگ دلداده انقلاب اسلامی یعنی شهید سلیمانی، جبهه مقاومت گستره‌ای عظیم پیدا کرد. صهیونیست‌ها اخیرا اراجیفی درباره ایران مطرح کردند، اما پس از رزمایشی که انجام دادیم، نخست وزیر آنان به صورت کتبی اعلام کرد که دیگر کسی درباره اقدام نظامی علیه ایران حرفی نزند. آمریکا نیز از روی ضعف و برای فشار بر ایران به حربه‎‌هایی، چون تحریم کشورمان روی آورده است.

 او افزود: شیاطین، بزرگ مرد ما سردار سلیمانی را شهید کردند، هم ترامپ و هم صهیونیست‌ها اعتراف کردند که در این باره فریب خوردند و کار اشتباهی انجام دادند. حتما باید روند جبهه حق انقلاب اسلامی را ادامه دهیم تا به قله برسیم و زمانی که به قله برسیم، دشمنان دیگر جرأت دشمنی با ما را نخواهند داشت.