رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: نظام سلطه در صدد تحمیل خواسته‌های ناحق خود بر ملت ایران است، ما همواره بر روی مواضع دینی و انقلابی خود می‌ایستیم و زیر بار زور و خواسته‌های نامشروع آن‌ها نمی‌رویم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در جمع کارکنان سازمان اتکا در ورامین اظهار داشت: باید آگاه باشیم که دشمنان دست از دشمنی خود با ما برنمی‌دارند و حتی در مقاطعی که در مسائل پزشکی و داروئی با محدودیت روبه‌رو بودیم، آن‌ها به این دلیل که ملت و کشور را تحت فشار قرار بدهند، اقلام پزشکی و دارویی را از مردم دریغ کردند.

وی در ادامه گفت: اعتقاد داریم که انقلاب و راه ما همان راه و انقلاب حسینی است و ماهیت نظام جمهوری اسلامی، برگرفته از نهضت حسینی در تقابل با نظام یزیدی سلطه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه نظام سلطه در صدد تحمیل خواسته‌های ناحق خود بر ملت ایران است، تأکید کرد: ما همواره بر روی مواضع دینی و انقلابی خود می‌ایستیم و زیر بار زور و خواسته‌های نامشروع آن‌ها نمی‌رویم.

حجت‌الاسلام آقاجانپور اضافه کرد: نکته وقیحانه در مورد نظام استکبار این است که اولین کشورهایی که بمب اتم را تولید و استفاده کردند، امروز به بهانه‌های مختلف از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با اهرم فشار اقتصادی در صدد به زانو در آوردن ملت ایران هستند، گفت: در مقاطعی که برخی از اجناس در سطح فروشگاه‌های کشور کمیاب شده بود، سازمان اتکا با افزایش تولیدات خود، توانست در تأمین برخی از اقلام خوراکی مورد نیاز کشور، نقش‌آفرینی کند که در این خصوص فعالیت سازمان اتکا مصداقی از جهاد اقتصادی است و مسلماً اقدامات این سازمان در راستای ایجاد اشتغال و قطع وابستگی‌ها مؤثر است.