نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز موضوع واکسیناسیون کرونا در کشورمان به یک افتخار ملی تبدیل شده، آن هم در شرایطی که در کشورهای مدعی فوج فوج کشته می دهد، ما زمانی که باید داد می زدیم داد نزدیم، اما امروز برای برخی اغراض مطالبی را می گوییم.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: باید هیات رئیسه از وزیر بهداشت برای ارائه گزارش درباره کسب افتخار دولت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا دعوت می کرد.

وی ادامه داد: ما یادمان نرفته که در گذشته چه بلایی سر مردم بخاطر کرونا می آمد و چطور فوج فوج می مردند و کسی نبود که قصه کرونا را مدیریت کند. یادمان نرفته در گذشته در قصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقاتی می افتاد و در مدیریت کلان اقتصاد چه وضعیتی بود، حالا چه شده امروز که یک وزیر، یک بچه حزب اللهی را سر کار می گذارد، دادمان در می آید؟ آیا واقعا دلتان برای بهداشت و درمان سوخته است؟

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته تمام مطالب بیان شده درست بود، اما چرا زمانی که باید این حرف ها را می زدید، نمی زدید و زمانی که اقتصاد ما به تاراج رفت و دامادها و برادرها می آمدند و پست می گرفتند و خودشان در مسند بودند برای جراحی به خارج می رفتند، سکوت می کردند؟

نقدعلی ادامه داد: امروز موضوع واکسیناسیون کرونا در کشورمان به یک افتخار ملی تبدیل شده، آن هم در شرایطی که در کشورهای مدعی فوج فوج کشته می دهد، ما زمانی که باید داد می زدیم داد نزدیم، اما امروز برای برخی اغراض مطالبی را می گوییم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر  گفت: ما در مجلس هم تشکر می کنیم و هم تذکر می دهیم؛ البته موضوع مربوط به کرونا انصافا جای تقدیر دارد و ما حتما در مجلس به آن می پردازیم. مجلس برای حمایت از کارهای خوب و رفع اشکالات است.