یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه زدند به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان.

به گزارش مرور نیوز، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس در تذکری با استناد به ماده ۷۵ ایین نامه گفت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم. لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان بوده است، پس اگر کسی ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز حرکت کند.

وی ادامه داد: اینکه عده ای به جای اینکه برای دولت کار کنند چند میلیارد سرمایه به هم زدند، به معنای دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان؛ هر چه گفته ام حمایت از محرومان بوده است و به این معنی نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود.

پزشکیان اضافه کرد: از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ ۳۰ میلیونی برای یک عمل دریافت می کنند، چطور می توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت ۸ میلیون تومان به شهرستانی برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود، در این شرایط او هم نسبت به شهدا، هم انقلاب و هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می شود. ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می کنیم.