نماینده مردم آزادشهر در مجلس گفت: دولت تاکنون نتوانسته نمایندگان مجلس بخصوص اعضای کمیسیون تلفیق بودجه را درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قانع کند. بنده معتقدم که حذف یکباره ارز ترجیحی منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت موضوع حذف ارز ترجیحی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ آورده است اما قطعاً این کار مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: دولت تاکنون نتوانسته نمایندگان مجلس بخصوص اعضای کمیسیون تلفیق بودجه را درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قانع کند. بنده معتقدم که حذف یکباره ارز ترجیحی منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم می‌شود.

نماینده مردم آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از مفاد قرارداد ایران و چین، مباحث مطروحه بین مقامات ایران و روسیه و مذاکرات وین اطلاعی ندارد. هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی باید جلسه‌ای غیرعلنی با حضور وزیر امور خارجه برگزار کند تا نمایندگان هم از این موضوعات مطلع شوند.

علی نیکزاد که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: هیئت رئیسه مجلس روزهای سه‌شنبه را مختص اقدامات نظارتی قرار داده و نمایندگان می‌توانند در روزهای نظارتی چنین مباحثی را دنبال کنند.