نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: جزئیات سفر رئیس جهمور به روسیه هنوز مشخص نیست، موارد مطرح شده اغلب، کلیاتی است که از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح شده و در واقع مجلس از جزئیات این سفرها آگاهی ندارد.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا نوری قزلجه با بیان اینکه جزئیات سفر رئیس جهمور به روسیه هنوز مشخص نیست، گفت: موارد مطرح شده اغلب، کلیاتی است که از سوی رئیس سازمان انرژی اتمی مطرح شده و در واقع مجلس از جزئیات این سفرها آگاهی ندارد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: دولت هنوز از مصوبات سفر به روسیه اطلاعاتی در اختیار مجلس قرار نداده، ضمن آنکه در پایان سفر نیز هیچ بیانیه یا خبری از جزئیات آن ارائه نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به درخواست مجلس از دولت برای ارائه توضیحاتی پیرامون سفر رئیس جمهور به روسیه، بیان داشت: ما در صحن علنی نیز از مسئولان مربوطه در دولت درخواست داشتیم تا نمایندگان را در جریان دستاوردهای سفر قرار دهند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، تاکید کرد: از سویی دیگر دولت از اجرای قراردادهایی سخن می‌گوید که بر اساس اصل ۷۵ قانون اساسی هنوز این قراردادها به مجلس ارائه نشده است درحالی که طبق این اصل از قانون، ابتدا مجلس باید آن را تایید کرده و سپس به اجرا درآید، لذا ضروری است دولت هرچه سریع‌تر در این خصوص توضیحاتی به نمایندگان ارائه دهد.