رئیس جمهور گفت عدالت در حرف زدن آسان اما در اجرا آسان نیست. دشمنان نمی‌گذارند به نام دین نظامی پا بگیرد ولی موفق نخواهند شد.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز(چهارشنبه) همزمان با ایام دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان، تجدید میثاق کردند و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت مرقد امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

رئیس‌جمهور  در این مراسم تاکید کرد نگاه امام به مردم تشریفاتی نبود و مشارکت مردم را باور داشت و توجه به کوخ نشینان نشات گرفته از یک باور بود.

به گفته رئیسی هر جا در کشور موفقیتی داشته‌ایم جایی بوده که به مردم میدان داده‌ایم. این را از مکتب سیاسی امام درس بگیریم که توجه به مردم بسیار اهمیت دارد.

 رئیس جمهور گفت عدالت در حرف زدن آسان اما در اجرا آسان نیست. دشمنان نمی‌گذارند به نام دین نظامی پا بگیرد ولی موفق نخواهند شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تولیت مرقد امام خمینی (ره) نیز حضور داشت.

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.