فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در دوران ستم‌شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می‌کرد، اما امروز مردم کاملاً در تعیین سرنوشت خود و مملکت‌شان دخیل هستند.

به گزارش مرور نیوز، امیر علیرضا صباحی‌ فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) طی بازدیدی که به صورت سرزده از مواضع پدافندی مستقر در جزایر سیری، تنب بزرگ و بوموسی داشت توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان پایور و وظیفه این مواضع پدافندی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله صافی گلپایگانی، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته حرکت‌های عظیم و دستاوردهای بسیاری داشته است که تبیین این دستاوردهای ارزنده و ارزشمند برای نسل جوان به‌ویژه کارکنان وظیفه بسیار حیاتی و حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به تفاوت صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و ولایی امروز کشور با دوران پیش از انقلاب که نیروهای نظامی کاملاً مطیع و فرمان‌بر بیگانگان و مستشاران بودند اظهار داشت: توانمندی و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی پدافند هوایی ارتش به برکت حضور همیشه در صحنه مردم، انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات مدبرانه مقام معظم رهبری است.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه در دوران ستم‌شاهی یک خانواده صرفاً برای مملکت تعیین و تکلیف می‌کرد، اما امروز مردم کاملاً در تعیین سرنوشت خود و مملکت‌شان دخیل هستند گفت: امروز هموطنان عزیزمان با حضوری فعال و با بصیرت در انتخابات شوراها، نمایندگان مجلس، رئیس جمهوری، مجلس خبرگان و… می‌توانند منشأ خیر و برکت برای ایران اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز جایگاه نیروی پدافند هوایی ارتش در عرصه بین‌المللی به پشتوانه انسجام ملی، وحدت، یکپارچگی و همدلی مردم از صیانت هوایی به سیادت هوایی رسیده است به طوری که در منطقه و جهان حرف برای گفتن داریم.