فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع ملی خود با هیچ کشور و فردی تعارف ندارد و در مقابل منافع خود کوتاه نمی آید.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق (شهدای خلیج فارس) در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق گفت: جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع ملی خود با هیچ کشور و فردی تعارف ندارد و در مقابل منافع خود کوتاه نمی آید.

وی افزود: ممکن است دشمنان دچار اشتباه شده و کشور ما را  به حمله نظامی تهدید کنند و این ما هستیم که با آمادگی کامل در مقابلشان ایستاده ایم و در صورتی که مرتکب خطایی شوند، پشیمانشان می کنیم.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز عملیات مشترک منطقه‌ای پدافند هوایی جنوب شرق خاطر نشان کرد: پدافند هوایی با چشمانی همیشه باز و بینا و با قدرت تمام، محافظ  آسمان این کشور است؛ چرا که امنیت آسمان ایران خط قرمز و اوج حساسیت پدافند هوایی است.

وی ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تصریح کرد: شهدا چراغ‌های هدایت گر بشریت و الگوهای برتر ما هستند و ما توفیق پیدا کرده ایم که ادامه دهنده راه آنان باشیم، دلاورمردانی که با تمام وجودشان از این مرز و بوم دفاع کردند و یک وجب از این خاک مقدس را به دشمن ندادند.