عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، بر این نکته تاکید کرد که ایران باید اختلافات بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را با دقت رصد کند.

به گزارش مرور نیوز، عباس گلرو با اشاره به بروز برخی اختلافات در درون آمریکا بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ بر سر برجام، گفت: در حال حاضر بر سر موضوع برجام، بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها اختلاف افتاده است و جمهوری‌خواهان مخالفت خود را با احیای برجام اعلام کرده اند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری خواهان همواره بر فشار حداکثری تاکید دارند این درحالی است که انشقاق در بین دموکرات ها نیز ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: بروز چنین اختلافاتی در درون آمریکا، مساله بسیار حساسی برای ایران به شمار می‌رود تا در ارتباط با توافق هسته‌ای، صحنه داخلی آمریکا را خوب و دقیق رصد کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، گفت: با رصد تحولات داخلی آمریکا باید این نکته را مدنظر قرار دهیم و آگاه باشیم که اگر توافقی هم با آمریکا انجام شود، در نهایت ممکن است تحت تاثیر ساختار سیاسی آمریکا و اختلافات دو حزب، دچار دست‌انداز شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس تصریح کرد: آمریکا همواره کشوری است که نمی‌توان به آن اعتماد داشت و این موضوع در مورد مذاکره کنندگان این کشور و دولت بایدن نیز صدق می‌کند که آنها اصلا قابل اعتماد نیستند.