معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، نفوذ فرهنگی را اصلی ترین فتنه ای که امروز کشور را تهدید می‌کند برشمرد .

به گزارش مرور نیوز، سردار سید باقر سادات حسینی معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح امروز(پنجشنبه) در سومین یادواره پاسداران و شهدای مدافع حرم سپاه تهران که با مشارکت فرهنگسرای گلستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا و سالروز حماسه نهم دی ماه سال 88، گفت :نفوذ فرهنگی اصلی ترین فتنه ای است که امروز کشور را تهدید می‌کند.

وی افزود: نظام سلطه به ویژه آمریکا زخم خورده جمهوری اسلامی است و دست از فتنه سازی علیه انقلاب بر نمی‌دارد و همیشه درصدد برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای فتنه درکشور بوده که باید در این خصوص هوشیار باشیم.

سردار سادات حسینی با بیان اینکه باید برای زنده‌ نگه‌داشتن حماسه بزرگ و معجزه عظیم 9 دی تلاش کرد، افزود: به همین منظور توجه به مبانی شکل گیری حماسه 9 دی مانند بازخوانی و مرور این حادثه بزرگ و توجه به وظیفه فردی ما در قبال حفظ این معجزه عظیم از جمله راه های حفظ و بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی است.

بصیرت تنها راه حل اثرگذار در مقابله با فتنه

معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، بصیرت را تنها راه حل اثرگذار در مقابله با فتنه برشمرد و اظهار کرد: مردم در انتخابات 88 با مشارکت 85 درصدی خود و حضور بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق های رأی اتفاق بی نظیری را رقم زدند و ما می‌توانستیم از حضور پرشکوه مردمی در انتخابات 88 بهترین نتیجه را در عرصه های بین المللی و پیشرفت داخلی بگیریم اما متأسفانه فتنه‌گران سبب شدند تا از ابعاد بزرگ حضور مردم در انتخابات دور شویم.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقاتی که امروز در منطقه و خاورمیانه شاهد آن هستیم یکی پس از دیگری به نظام سلطه، کشورهای مستکبر جهان بویژه آمریکا آسیب جدی وارد کرده است، یادآور شد: پیروزی رزمندگان در حلب، تقدیم کردن جان شهدای مدافع حرم برای حفاظت از حرم، مقاومت مردم یمن در مقابل فشار و حمله‌های عربستان سعودی همه بخشی از نتایج صدور پیام انقلاب ایران به سایر کشورهای مسلمان و ایستادگی در مقابل ظلم است.

برپایه این گزارش در این یادوراه از خانواده سردار شهید حسین همدانی، احمد اسماعیلی، اصغر فلاح پیشه و رضا فرزانه از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تجلیل بعمل آمد.