دبیر شورای نگهبان گفت: باید مقدمات زیادی برای استجابت دعا فراهم کنیم و نگذاریم فرصت‌های طلایی از دست برود؛ حقیقتاً آنچه که از دریافت رحمت و برکات الهی از دست می‌رود، دیگر قابل جبران نیست لذا نباید از این امر کوتاه بیاییم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز دوشنبه (۱۶ اسفند) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان ضمن تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت سیدالشهدا (ع)، امام سجاد (ع) و قمر بنی هاشم (ع) گفت: فرارسیدن این روزهای مبارک و میلاد این سه نور الهی را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه از برکات وجودی این انوار مقدس، بهره مند شویم.

وی افزود: امروز روز جانباز است و به طور ویژه این روز عزیز را خدمت همه جانبازان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم؛ از خداوند متعال می‌خواهم که به جانبازان عزیز صبر و عزت دهد و کمک کند تا مشکلات‌شان رفع شود.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق داد دوباره ماه پر برکت شعبان را درک کنیم؛ باید تلاش کنیم که از روزها و لیالی این ماه عزیز کمال بهره را ببریم. امیدوارم حالا که این سعادت نصیب‌مان شده که این ماه عزیز را درک کردیم، بتوانیم از برکات آن کمال استفاده را ببریم.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه باید آنچه از ایام مبارک بر ما گذشته را مورد مداقه قرار داده و هر آنچه که در دستیابی به رحمت الهی کم گذاشته‌ایم را در ایام پر برکت پیش رو، جبران کنیم، اظهار داشت: چند هفته بیشتر به ماه مبارک رمضان نمانده است، امیدوارم که با جهد و تلاش بتوانیم پاک و طاهر وارد ماه پر از خیر و برکت رمضان شویم.

وی ادامه داد: باید مقدمات زیادی برای استجابت دعا فراهم کنیم و نگذاریم فرصت‌های طلایی از دست برود؛ حقیقتاً آنچه که از دریافت رحمت و برکات الهی از دست می‌رود، دیگر قابل جبران نیست لذا نباید از این امر کوتاه بیاییم.