نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: در خط مقدم جهاد تبیین، علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و این جهاد برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه ضرورت جهاد تبیین گفت: در خط مقدم این جهاد، علما و بزرگانی هستند که تریبون در اختیار دارند و جهاد تبیین برای آنها یک فریضه فوری و قطعی است.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به آیات و روایات به تشریح مبانی قرآنی و روایی جهاد تبیین پرداخت و در ادامه مواردی مانند بزک کردن رژیم طاغوتیِ پهلوی و القای جدا بودن دین از سیاست را تشریح کرد.

وی با اشاره به القای دروغ و تکنیک رسانه‌های ضد انقلاب در این زمینه تاکید کرد: ناامید کردن مردم، القای دروغین بریدن مردم از اصل انقلاب، کمرنگ نشان دادن جمهوریت نظام بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، القای دوری انقلاب از آرمان‌های حضرت امام راحل و القای وابسته شدن جمهوری اسلامی به شرق از مصادیقی است که لازم است در جهاد تبیین به آنها توجه شود و با روشنگری صاحبان نفوذ کلام، نقشه دشمنان در این حوزه‌ها خنثی شود.