استاندار مازندران با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به استان گفت: به همراه رئیس جمهور ۱۶ تن از اعضای کابینه نیز در این سفر حضور دارند.

به گزارش مرور نیوز، سید محمود حسینی پور صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه رئیس جمهور و به همراه ۱۶ عضو کابینه صبح جمعه به استان سفر می‌کند، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، رئیس جمهور دیدار عمومی و مردمی نخواهد داشت و در جریان سفر ضمن بازدید از برخی مناطق و پروژه‌ها، سه نشست نیز برنامه ریزی شده است.

وی نشست با نمایندگان اقشار مختلف جامعه و نشست با مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست با توجه به مسائل موجود و شرکت در شورای اداری از برنامه‌های رئیس جمهور در استان ذکر کرد و گفت: این شورای اداری با حضور اعضای کابینه دولت برگزار می‌شود.

وی با اظهار اینکه راهکارهایی برای ارتباط مردم بارئیس جمهور درنظر گرفتیم، افزود: برای ارتباط مردم با رئیس جمهور، مجموعه‌ای را در مرکز استان درنظر گرفتیم که ارتباط مردم با دولت از طریق سامانه ۱۱۱ برقرار می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به برپایی میز خدمت در دستگاه‌های مختلف گفت: مردم می‌توانند نامه‌های خود را با مراجعه به میزهای خدمت تقدیم رئیس جمهور کنند و تیم رئیس جمهوری تا آخرین نامه و تماس پاسخگوی مردم خواهند بود و در استان حضور خواهند داشت.

وی همچنین با بیان اینکه بازدیدهای سرزده ای نیز توسط رئیس جمهور در استان طراحی وبرنامه ریزی شده است، گفت: طرح‌های مختلفی را برای سفر آماده کردیم و امیدواریم بتوانیم آن را به امضای رئیس جمهور برسانیم.

حسینی پور با بیان اینکه مصوبات خوبی برای استان طراحی وتهیه شده است، گفت: بسیاری از پروژه‌ها به دلیل نبود اعتبار در استان نیمه کاره مانده بود و در این سفر مصوبات خوبی به نفع مردم رقم خواهد خورد.

استاندار مازندران آخرین برنامه رئیس جمهور را نشست خبری با اصحاب رسانه ذکر کرد.