رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: خوشبخانه امروز صنعت دفاعی کشور ما روز افزون رشد کرده است و توانسته ایم پتانسیل ها و ظرفیت های خود را با تاسی از این مکتب و با تلاش شهدای هسته ای توانایی هسته ای داشته باشیم.

به گزارش مرور نیوز، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه (جمعه ۲۰ اسفندماه) در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: دفاع مقدس یک مکتب است و صفات، بینش، رویکرد و کارکردهای که دوران دفاع مقدس داشت، موجب اقتدار آفرینی و عزت ملت ایران اسلامی شد.

معاون رئیس جمهور با بیان این که دفاع مقدس نهالی برای انقلاب اسلامی شد تا با الگوگیری و شیوه مدیریتی آن بتوانیم کشور خود را در مسیر ایجاد خلق مولفه های اقتدار قرار دهیم، گفت: روز ملی راهیان نور بسیار ارزشمند است و این روز از این بابت ارزشمند محسوب می شود که هرگز مکتب دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

وی همچنین بیان کرد: باید از جنگ به عنوان یک واقعه سرزمینی یاد شود زیرا تفکرات انقلاب اسلامی در دفاع مقدس موجب شد تا با این تفکر به لطف الهی و به همت کسانی که در این انقلاب نقش آفرینی کردند، امروز به عنوان یکی از قدرت های دفاعی جهان باشیم.

اسلامی گفت: خوشبخانه امروز صنعت دفاعی کشور ما روز افزون رشد کرده است و توانسته ایم پتانسیل ها و ظرفیت های خود را با تاسی از این مکتب و با تلاش شهدای هسته ای توانایی هسته ای داشته باشیم.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران با بیان این که آژانس بین المللی انرژی اتمی بر اساس قوانین و مقررات نمی تواند با نفوذ و ارتباطات سیاسی، روابط ما را خارج از چارچوب قوانین و مقررات کنترل کند و به ما اتهام بزند، ادامه داد: تلاش ما این است که اجازه ندهیم و هرگز اجازه نخواهیم داد تا با این گونه شیطنت ها و نفوذ صهیونیست ها به ایران اتهام بزنند.