وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت عید سعید نوروز گفت: افتخارات به دست آمده در حوزه پیشرفت‌های نظامی و دست یابی به فناوری‌های نوین در نیروهای مسلح، مرهون پشتیبانی‌های ملتی است که همواره در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان از کشور پاسداری کرده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، امیر محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت عید سعید نوروز گفت: افتخارات به دست آمده در حوزه پیشرفت‌های نظامی و دست یابی به فناوری‌های نوین در نیروهای مسلح، مرهون پشتیبانی‌های ملتی است که همواره در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان از کشور پاسداری کرده‌اند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛

فَانْظُرْ إِلَیٰ آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ کَیْفَ یُحْیِی الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ إِنَّ ذَٰلِکَ لَمُحْیِی الْمَوْتَیٰ ۖ وَهُوَ عَلَیٰ کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

(سوره مبارکه روم آیه ۵۰)

بهار دل انگیز طبیعت، رستاخیزی است که تفکر و تدبر در آن الهام بخش و درس آموز است. فصل بهار، نشانه‌ای از این راز خلق است که خالق جهان با قدرت، حکمت و رأفت، همه عالم را به سوی کمال رهنمون می‌سازد. نوروز نیز میراث گران بها و با پیشینه تاریخی است که موجب تقویت امید، غرور ملی، انسجام و قدرتمندی کشور است و همواره پیام آور دوستی و موجب پالایش تن و جان و دلدادگی به آستان آفریننده یکتاست و من این حیات دوباره طبیعت را که نشان گر عظمت خداوند متعال و نوربخش دل‌ها و دیده‌ها ست و فرارسیدن نوروز باستانی را صمیمانه شادباش می‌گویم.

بهاری که امسال نفخه حیات بخش و دل انگیزش، مصادف است با ایام ماه مبارک شعبان و میلاد فرخنده یگانه منجی عالم بشریت، امام عصر (ارواحنا فداه)، به یقین میمنت عید نوروز را صد چندان می‌کند.

بسیار خرسندم که به یاری خداوند منان در سالی که گذشت، با مجاهدت و همیاری همکاران خستگی ناپذیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان‌های نظامی، مراکز دانشگاهی و صنعتی کشور، شرکت‌های دانش بنیان، متخصصین، دانشمندان و نخبگان عزیز ایران اسلامی، در جهت اقتدار نظامی و بنیه دفاعی نیروهای مسلح، گام‌های استواری برداشته شد و موجبات غرور ملی این ملت سلحشور فراهم آمد.

افتخارات به دست آمده در حوزه پیشرفت‌های نظامی و دست یابی به فناوری‌های نوین در نیروهای مسلح، مرهون پشتیبانی‌های ملتی است که همواره در تاریخ پر فراز و نشیب کشورمان با اعتقاد به مشی صلح دوستی و دشمن ستیزی در فراز و فرود تهدیدها، از کشور پاسداری کرده‌اند.

اینجانب با ادای احترام به روح پر فتوح بنیان گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، ارواح طیبه شهدای گران قدر و آرزوی بهروزی برای خانواده‌های بزرگوار ایشان و جانبازان عزیز، از درگاه خداوند بی همتا سالی را که با تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گرفته است، موفقیت توام با سلامتی و شادکامی را برای مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ محمد رضا آشتیانی