وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولی امر مسلمین نقش بسزایی در تقویت جامعه اسلامی دارند.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در جمع کارکنان این سازمان، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی عبادات و توفیق بهره گیری از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان، طی سخنانی اظهار داشت:  خداوند بزرگ را شاکریم در کشوری مشغول خدمت هستیم که تحت رهبری ولی فقیه بوده و نظام آن بر پایه حکومت و سیره معصومین (علیهم السلام) بنا شده است.

وی  چنین حکومتی را بازتاب ایثارگری ها، فداکاری ها و ثمره خون شهداء در طول تاریخ دانست و گفت:جمهوری اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و به پشتوانه ملت شریف و انقلابی ایران ایجاد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به درختی تنومند تبدیل گردیده و این نعمت بزرگی است که در عصر کنونی خدای متعال برای ما به ودیعه گذاشته است و باید قدردان آن باشیم.

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولی امر مسلمین نقش بسزایی در تقویت جامعه اسلامی دارند افزود: ریشه و فرهنگ  ما برگرفته ازفرهنگ عاشورایی است، لذا مجموعه ی صنعت دفاعی در ترسیم آینده ایران مقتدر و دستیابی به اهداف متعالی نقش بسزا و مسئولانه ای خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین با تأکید بر نقش موثر تک تک کارکنان مجموعه دفاعی در پایداری و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت:با توجه به نهادینه شدن اندیشه دین محوری،خودباوری و خود اتکایی در بدنه ی صنعت دفاعی به معنای واقعی کلمه، اقدامات و مأموریت های این سازمان با تفکر، انضباط و اثر بخشی بهتری انجام و اهداف راهبردی آن محقق می گردد.

امیر سرتیپ آشتیانی در ارتباط با اینکه چشم مظلومان عالم و مستضعفان دنیا به نظام اسلامی است گفت: امروز تفکر اسلامی، مقاومت و ایستادگی جامعه ی اسلامی در برابر ظلم  در دل ملت های جهان ریشه دوانیده و زمینه های ایجاد و توسعه تمدن نوین اسلامی مهیا شده است.

وی اضافه کرد: تأمل و تفکر در تمام شئون زندگی فردی، خانواده، جمعی و محیط سازمانی جاری است و به عنوان مرکبی راهوار می تواند ما را به مقصد برساند و تعالی بخش انسان باشد. در همین رابطه قرآن، روایات و علمای دین توصیه های جدی به « تفکر» دارند.

در ادامه نیز به نقل از حدیثی از امام صادق (ع) خاطر نشان ساخت: یک ساعت اندیشیدن از هزار سال عبادت بهتر است.