روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش مرور نیوز، روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه به همراه ۶۶ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تسریع در صدور کارت سوخت هوشمند باکیفیت و ارسال به موقع برای متقاضیان. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت بازگرداندن حق امتیاز خطوط تلفن ثابت و سیم کارت‌های تلفن همراه که به واسطه بی‌اطلاعی مشتریان سلب امتیاز شده است.

معین الدین سعیدی نماینده چابهار به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف وضعیت شغلی معلمان حق التدریسی سال ۹۱ به بعد. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توجه بیشتر به زیرساخت‌های جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان. به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم توجه بیشتر به شرایط معیشتی و شغلی بهورزان کشور.

منصور آرامی نماینده بندرعباس به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در صدور مجوز احداث پایگاه اورژانس شهر تازیان استان هرمزگان.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل راه مواصلاتی ندوشن - ورزنه.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و چگینی به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تحقق وعده رئیس جمهور در ساخت سه ساله سد گاشمار.

یحیی ابراهیمی نماینده دلفان و سلسله و ۱۷ نفر از  نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص اعتبار تکمیل مسیر کریدور شمال غرب به جنوب شهرستان دلفان از توابع استان لرستان.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان و ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در مذاکرات هسته‌ای.

محمدرضا احمدی نماینده رشت و ۴۳ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت و کشور: لزوم رسیدگی فوری به مشکلات ناشی از پسماند زباله‌های سراوان در شهرستان رشت. به وزرای بهداشت و نیرو:  لزوم توجه به مشکلات بهداشتی ناشی از جاری شدن فاضلاب‌های مختلف رودخانه‌های گوهررود و زرچوب در شهرستان رشت.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل و زهک به رئیس جمهور: چرا برای حقابه ایران از رودخانه هیرمند و آب شهر و انتقال آب از دریای عمان اقدام جدی صورت نگرفته است؟

مصطفی طاهری نماینده زنجان و ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به تخلفات فروشندگان لاستیک و کنترل بازار.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر صمت: لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی مورد بازدید در سفرهای استانی.