امام جمعه موقت تهران فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان را از بندگان صالح خداوند متعال دانست.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران صبح امروز در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که در مرکز پشتیبانی و آموزش نزاجا برگزار شد، طی سخنانی، گفت: شهید صیاد شیرازی نظر کرده و تربیت یافته مکتب امامین انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به بخشی از آیات سوره توبه، افزود: خدای متعال سرمایه عمر را به انسان ارزانی داشته که هیچ معادلی را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت و اگر این سرمایه ارزشمند از دست برود دیگر قابل بازگشت نیست.

امام جمعه موقت تهران افزود: سرمایه عظیم عمر، مشتریان زیادی دارد که شیطان و نفس و عزرائیل از جمله این مشتریان هستند و در کنار آن خداوند متعال نیز خریدار سرمایه عظیم عمر ما بندگان است. البته ورود به این بازار که خداوند خریدار آن است شرایطی خاصی دارد که یکی از این شرایط تحقق ایمان و اعتقاد درونی است.

حجت الاسلام صدیقی اظهار داشت: بهشت سرمایه‌ای است که خدا در مقابل عمر گرانمایه به ما عطا می‌کند. و شهدا برای اینکه در چارچوب اعتقادات و باورهای ایمانی خود گام بردارند و کمک کننده جبهه حق باشند سختی کشیدند و در عرصه مقابل با استکبار جهانی آواره کوه و بیابان شدند و این چنین صیاد شیرازی‌ها، حاج قاسم سلیمانی‌ها و بابایی‌ها و دیگر شهدا تلاش خالصانه کردند.

وی فرماندهان نیروهای مسلح کشورمان را از بندگان صالح خداوند متعال دانست و گفت: خداوند متعال توفیق سربازی و پاسداری از مرزهای کشور را به شما فرماندهان داده، پس باید شکر گذار این نعمت عظیم باشید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی را خداوند، عزیز کرده بود که از دوران جوانی به او به عنوان یک فرد با تقوا نگاه می‌شد. او در طول عمر با برکتش همواره با خدا معامله کرده بود و برای غیر خدا کار نمی‌کرد و به همین دلیل بود که عزیز و عزت مند شد.

حجت الاسلام صدیقی گفت: خوش بحال شهید صیاد شیرازی که همرنگ مولایش امام حسین (ع) از این دنیا رفت و عاشق باید همرنگ معشوقش شود، حیف بود که او در بستر بیماری از دنیا برود.

تجلیل از خانواده شهید صیاد شیرزای و شهدای مدافع حرم«آجا»

در این مراسم، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار زاده‌کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، حضور داشتند.

در پایان این مراسم هم از خانواده سپهبد شهید علی صیاد شیرازی، خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش و دفاع مقدس تجلیل و تکریم به عمل آمد و از چندین جلد کتاب پیرامون این شهید رونمایی شد.

گفتنی است، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه تنی چند از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ساعاتی پیش با حضور در درب منزل سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و نثار گل در محل عروج ملکوتی این شهید بزرگوار نسبت به مقام شامخ این فرمانده مخلص و ولایی ادای احترام کردند.