جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل یعنی آمریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

به گزارش مرور نیوز، آیین بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی با قدردانی از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی و با حضور خانواده شهدای روایت فتح، پیشکسوتان، هنرمندان و سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه در سالن خلیج‌فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این مراسم با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا اظهار داشت: در همان روزهای ابتدایی انقلاب امام (ره) فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و اکنون باگذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مظهر جبهه باطل شیطان یعنی آمریکا اعتراف می‌کند که در برابر انقلاب اسلامی هیچ غلطی نتوانسته است بکند و این نه در مرکز انقلاب اسلامی که در برابر هیچ‌یک از اقصی نقاط دلدادگان انقلاب اسلامی در دنیا هم نتوانسته است غلطی بکند و این پیروزی یعنی سید مرتضی آوینی‌های زیادی باید باشند تا با هنر خودشان جلوه‌هایی را که در عرصه عمل در حال انجام است، به دنیا و مردمان سراسر دنیا برسانند.

سردار فدوی درباره شیوه و روش فعالیت‌های هنری و رسانه جبهه باطل نیز گفت: برای جبهه باطل واقعیت مهم نیست، آن چیزی که برای جبهه باطل مهم است تصویری است که از واقعیت می‌سازد و این روالی است که از دهه هفتاد آمریکایی‌ها در حال انجام آن هستند.

وی افزود: آن‌ها معتقدند، چون ما صاحب قدرت تصویرسازی هستیم از هر موضوعی تصویری درست می‌کنیم که منافع خودمان در آن برقرار باشد، ولی عزیزان بدانید حقانیت جبهه حق آن‌چنان تبلور دارد و قوی است که نمی‌توانند حتی با توانمندی‌هایی که در تصویرسازی دارند موفق باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: روال شهید آوینی الگوی بسیار خوبی است برای همه کسانی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند، کسانی که می‌توانند جا پای بزرگانی، چون شهید سید مرتضی آوینی بگذارند و در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشند، شهید آوینی در حالی‌که می‌توانست مانند همه رزمندگان به جای دوربین و قلم، اسلحه به دست بگیرد و به درجه شهادت برسد، اما می‌دانست زبان و روال هنرمی تواند اثرگذاری طولانی‌مدت داشته باشد و این راه و روال را آگاهانه انتخاب کرد.

در این آیین بزرگداشت ضمن قدردانی ویژه از خانواده هنرمند فقید جهانگیر خسروشاهی از سایر خانواده‌های شهدای روایت فتح نیز با حضور سردار فدوی و سید محمد نادری تجلیل شد.