معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بحث تشکیل سازمان امور مهاجرین مطرح شده است تا کار مهاجران در سطح بالاتر از اداره کل اتباع و امور مهاجرین انجام شود.

به گزارش مرور نیوز، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در منزل حجت‌الاسلام شهید دارایی با خانواده این شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی در مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسینی در این دیدار با بیان اینکه شهید دارایی با سن کمی که داشت اما از معرفت، ایثار و فداکاری بسیاری برخوردار بود خاطرنشان کرد: همان‌طور که شهید حججی الگو شد، شهید دارایی هم الگویی برای همگان به شمار می‌رود.

وی در بخشی از سخنانش گفت: بحث تشکیل سازمان امور مهاجرین مطرح شده است تا کار مهاجران در سطح بالاتر از اداره کل اتباع و امور مهاجرین انجام شود.

معاون رئیس جمهور در امور پارلمانی  همچنین به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی با حضور در بیمارستان رضوی مشهد با حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح جنایت تروریستی در حرم مطهر رضوی عیادت کرد.

سید محمد حسینی  در دیدار با حجت الاسلام محسن پاکدامن مجروح حادثه تروریستی در حرم مطهر رضوی با ابلاغ سلام رییس جمهور به وی اظهارداشت: آیت الله رئیسی از روز نخست این جنایت، پیگیر ماجرا بود و برای بررسی تمام زوایای این حادثه تروریستی دستور ویژه داده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار امیدواری کرد: حال جسمی حجت‌الاسلام پاکدامن هر چه زودتر بهبود یابد و ایشان بتواند دوباره به عرصه خدمت به محرومان بازگردد.

مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی هم اظهارداشت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد و تشکیل ستاد برای این کار دستور مقام معظم رهبری است و ما افتخار می‌کنیم که در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب برای اقشار نیازمند فعالیت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محسن پاکدامن افزود: افرادی که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند واقعا محروم هستند و همت همه مسوولان برای گره‌گشایی از کار آنها مورد نیاز است.