نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه توهین به قرآن کریم را به منزله آزادی می‌شناسند این دیکتاتوری مطلق است و ما بیش از این در باب آزادی از غرب و اروپا انتظار نداریم.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۲۸ فروردین) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی گفت: بار دیگر در کشور سوئد عده‌ای نابخرد به حریم مقدس قرآن توهین کردند. جالب است برخی دولتمردان این کشور این توهین را تحت عنوان آزادی توجیه کرده‌اند. این چه منطقی است که انتقاد از هولوکاست را برنمی تابد اما توهین به قرآن را مجاز می‌شناسد.

سلیمی تصریح کرد: این چه منطقی است اگر کسی اختیار را بخواهد حجاب را انتخاب کند با آن برخورد می‌کنند و این چه منطقی است که به اسم آزادی از تروریست‌های منافق حمایت می‌کنند. اینها منطق‌های پوسیده و غیرقابل دفاعی هستند.

نماینده مردم محلات در مجلس در رابطه با آئین نامه رتبه بندی معلمان اظهار کرد: آئین نامه‌ای که برای رتبه بندی معلمان نوشته شده نمی‌تواند خواسته نمایندگان را برطرف کند وزیر مربوطه باید در این زمینه تجدید نظر کند.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سلیمی گفت: آزادی از نوع اروپا آزادی نیست بلکه دیکتاتوری مطلق است.

وی تاکید کرد: اینکه توهین به قرآن کریم را به منزله آزادی می‌شناسند این دیکتاتوری مطلق است و ما بیش از این در باب آزادی از غرب و اروپا انتظار نداریم.