رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با صدور پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، این روز را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با صدور پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش، این روز را تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ

۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان را به فرماندهان، افسران، درجه داران، کارکنان و همه‌ی دلاور مردان غیور ارتش و خانواده های بزرگوار آنان تبریک می گویم.

در این روز تاریخی و بیادماندنی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نامگذاری این روز بنام روز ارتش، از ارتشیان خواستند: در شهرستانهای بزرگ با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری‌‎ ‎‌اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ‌‎ ‎‌مرزهای کشور اعلام نمایند.

امام خمینی (ره) در موقعیتی این فرمان تاریخی را صادر فرمودند که در آن روزها دشمنان اسلام و انقلاب و برخی از ابلهان و ساده لوحان ندای شوم انحلال ارتش را سر می دادند و می گفتند نظام انقلابی و مردمی نیازی به وجود ارتش ندارد.

امام در مقابل این دسیسه محکم ایستادند و فرمودند:‌‎ ‎‌اکنون ارتش در خدمت ملت و ارتش اسلامی است، و ملت شریف لازم‌‎ ‎‌است آن را به این سِمت رسماً بشناسند و پشتیبانی خود را از آن اعلام نمایند و اکنون‌‎ ‎‌مخالفت با ارتش اسلامی که حافظ استقلال و نگهبان مرزهای آن است جایز نیست.

این فرمان معجزه آسای امام موجب شد ارتش قهرمان در کنار عناصر مومن و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه های گوناگون نظام سلطه و ایادی آنان جانانه دفاع کند و ۴۸ هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب نماید.

امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بعنوان حصن و حصار مستحکم برای دفاع از کشور و ملت هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نقش آفرینی می نماید.

در دوران جنگ آنان سینه های خود را در مقابل دشمن مهاجم سپر نمودند تا ملت در حصن و حصار بماند و در دوران صلح نیز در حوادث مختلف، مانند زلزله و سیل‌ به یاری مردم می شتابند.

سلام و درود خداوند منان بر طلایه داران جهاد و شهادت، بویژه شهیدان صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و سلام و درود خداوند بر رزمندگان سلحشور از ارتشی و سپاهی و بسیجی و نیروی انتظامی تا نخبگان و فرهیختگان در حوزه دفاعی کشور که با فرماندهی امام المسلمین امام خامنه ای عزیز، انعکاس قدرتشان کاخهای‌‎ ‎‌ابرقدرتها را به لرزه در آورده است. سلام و درود خدا بر آنان باد.