سخنگوی دولت اعلام کرد: بر کسی پوشیده نیست که عزت، استقلال و تمامیت ارضی امروز ایران، از جهات متعددی مدیون رشادت‌های ارتش است.

به گزارش مرور نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در یادداشتی اینستاگرامی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش نوشت: «ارتش باید باشد، ارتش را با کمال قدرت حفظ می‌کنیم. حالا بهتر از هر زمانی می‌توان این تصریح دوراندیشانه امام خمینی (ره) را درک کرد. از جان‌فشانی در دفاع مقدس گرفته، تا خنثی کردن توطئه گروهک‌های تروریست و حتی نهضت خدمت‌رسانی در زلزله و سیل، ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه این بزنگاه‌ها خوش درخشیده است. ارتشِ فداکار حتی در صحنه مبارزه با کرونا هم به بهترین وجه خدمت‌رسان مردم بود.

وی تصریح کرد: زعامت و ذکاوت فرماندهی واحد بر قوای مسلح، توان دفاعی و امنیتی ایران را به بالاترین سطح رسانده است. نیروهای مخلص و جهادی ارتش، در شرایط صلح هم بازدارندگی و اقتدار ایران را به رخ جهان می‌کشانند. در نوردیدن ساختارشکنانه آب‌های آزاد، یکی از این اقدامات غرورآفرین است. دیگر بر کسی پوشیده نیست که عزت، استقلال و تمامیت ارضی امروز ایران، از جهات متعددی مدیون رشادت‌های ارتش است.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: زندگی و نحوه شهادت سرلشکرانی چون شهیدان محمدولی قرنی، عباس دوران و علی صیاد شیرازی و ده‌ها امیر سرافراز دیگر عبارت «ارتش فدای ملت» را در عمل ثابت کرده است. حالا دیگر مردم‌داری، خدمات اجتماعی و عام‌المنفعه ارتش هم «ارتش کنار ملت» را در ذهن ایرانیان حک کرده است. عزت ارتشی‌های مکتبی مستدام، یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش گرامی.