فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ستاری گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش آماده است هر ماموریتی را که به این نیرو محول شود را به نحو احسن انجام دهد.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ دوم علی اصغر جعفری فرمانده گروه پدافند هوایی واکنش سریع شهید ستاری  در جمع فرماندهان این یگان با بیان اینکه گروه پدافند هوایی شهید ستاری از یگان های با اهمیت و توانمند در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش است، اظهار کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش آماده است هر ماموریتی را که به این نیرو محول شود را به نحو احسن انجام دهد.

فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ستاری با بیان اینکه پیشرفت و اقتدار مجموعه پدافند هوایی مرهون تلاش‌های شبانه روزی و خالصانه فرماندهان و کارکنان این نیرو است، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی، به انواع تسلیحات پیشرفته بومی مجهز شده است که همین امر موجب افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

سرتیپ دوم جعفری با بیان اینکه جابجایی و تحرک بالای تجهیزات و نفرات گروه واکنش سریع شهید ستاری در هر شرایط آب و هوایی از مولفه‌های اصلی و مهم این یگان بشمار می رود، خاطر نشان کرد: با تکیه بر توانمندی بالای کارکنان تلاشگر، متعهد و فنی این یگان و نیز تجهیزات بروز راداری و موشکی که در اختیار نیروی پدافند هوایی است، اجازه هرگونه توطئه و تفکر خبیثانه را از دشمن سلب کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و صلابت امروز مجموعه  ارتش، خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است، تصریح کرد: آسودگی خاطر و امنیت یکایک هوطنانمان در گوشه گوشه  ایران پهناور خط قرمز پدافند هوایی است.