رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز قدس، گفت: تنها راه پیروزی، مقاومت و وحدت جهان اسلام با محوریت قدس شریف است.

به گزارش مرور نیوز، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس، گفت: در زمانی که ملت‌های اندکی از ظلم بر مردم مظلوم فلسطین آگاه بودند و جنایت صهیونیست‌ها در سایه دستگاه‌های تبلیغاتی وابسته به لابی صهیونیست و استکبار از دیدگان آزادگان جهان نهان شده بود، خمینی کبیر با ابتکاری منحصر به فرد، شعله‌ای افروخت که آتش بر جان مستکبرین جهان انداخت و از آن زمان تاکنون، این آتش شعله ورتر شده است. اکنون روز قدس فقط روز فلسطین و متعلق به امت اسلامی نیست. بلکه روز قدس، نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و عدل در مقابل ظلم است. روز قدس، فریاد رسای مسلمانان علیه سرطان کشنده صهیونیسم است که به وسیله دست متجاوز اشغالگران، مداخله‌گران و قدرت‌های استکباری به جان امت اسلامی افتاده است.

همانگونه که مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز فرمودند؛ «روز قدس چیز کوچکی نیست. روز قدس یک روز جهانی است. یک پیام جهانی هم دارد. نشان‌دهنده این است که امت اسلامی اولاً زیر بار ظلم نمی‌رود، ولو این ظلم از پشتیبانی بزرگترین و قدرتمندترین دولتهای عالم برخوردار باشد.»

روز قدس یادآوری دوباره وظیفه آزادگان جهان برای تبیین و روشنگری در مورد کشتار، جنایت و اقدامات نژاد پرستانه، ظالمانه و سفاکانه رژیم کودک کش صهیونیستی اشغالگر به ویژه علیه زنان، کودکان و اسرای فلسطینی است.

اما روز قدس امسال تفاوتی اساسی با سایر سال‌ها دارد. روز قدس امسال فرصتی برای تبیین تفاوت برخورد دوگانه غرب نسبت به جنگ و اشغال سرزمینی است. سکوت رسانه‌ای و انحراف افکار عمومی در قبال موضوع فلسطین، یمن و سایر بلاد زیر آتش و ظلم نشان می‌دهد که استانداردهای غرب در این خصوص کاملاً دوگانه است.

همچنین روز قدس فرصتی دوباره است برای تبیین و افشای نقش محوری آمریکا و سران خائن سایر کشورهای منطقه در معامله نکبت بار قرن و طرح‌های سازش با هدف فراموشی و جنایت نسبت به آرمان قدس شریف و محکومیت خط سازش با رژیم غاصب صهیونستی.

در این روز بزرگ ملت‌های مسلمان در کنار جمهوری اسلامی ایران که پرچم فلسطین را برافراشته است حق بازگشت آوارگان فلسطینی را فریاد خواهند زد و با خود زمزمه خواهند کرد که تنها راه پیروزی در مقابله با دسیسه و اشغالگری دشمنان، مقاومت و وحدت در جهان اسلام با محوریت قدس شریف و جریان‌های مقاومت در فلسطین و منطقه است.

تبیین و مرور کارنامه خدمات سردار عزیز امت اسلام شهید سلیمانی در ساماندهی محور مقاومت در منطقه و مقابله با رژیم صهیونیستی و اقدامات تروریستی نظام سلطه از دیگر اقدامات آگاهی بخشی است که بر ماست که از فرصت روز قدس برای یادآوری آن استفاده کنیم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن آزادسازی قدس شریف، جبهه مقاومت و سپاه قدس اطمینان دارم به یاری خداوند متعال روز قدس امسال، پرشورتر از همیشه برای مقابله با توطئه‌های ناجوانمردانه‌ای که علیه ملت فلسطین شده است برگزار خواهد شد و مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام خواهد زد.