وزیر امور خارجه گفت: امیدواریم با تسریع در روند تشکیل دولت فراگیر و مبارزه با تروریسم، زمینه‌های همکاری افغانستان با همسایگان و دیگر کشورهای منطقه گسترش یابد.

به گزارش مرور نیوز، حامد کرزای رئیس‌ جمهور پیشین افغانستان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عید سعید فطر را به ملت و دولت ایران و شخص ایشان تبریک گفت.

در این تماس تلفنی حامد کرزای با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان ضمن محکوم ساختن تروریسم کور که مردم بیگناه را هدف قرار گرفته است، آینده افغانستان را در همکاری و همراهی تمام اقوام و اقشار مختلف مردم افغانستان با یکدیگر دانست و از همکاری‌ها و مساعدت‌های کشورهای همسایه افغانستان و جمهوری اسلامی ایران با مردم افغانستان جهت عبور از مشکلات کنونی تشکر کرد.

در این تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک متقابل عید سعید فطر به حامد کرزای، مسئولین و تمام مردم افغانستان، از درگاه خداوند متعال خواهان سربلندی، رفاه و شادی مردم افغانستان شد.

در این تماس تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان اظهار امیدواری کرد: با تسریع در روند تشکیل دولت فراگیر و مبارزه با تروریسم، زمینه‌های همکاری افغانستان با همسایگان و دیگر کشورهای منطقه گسترش یابد.