نماینده خمینی شهر در مجلس گفت: انتظار می رود از سیاست های درست رییس جمهوری حمایت کرده و عیوب در تصمیم گیری ها را اصلاح کنیم چون ورود منطقی و منصفانه کارها را جلو می برد؛ بعضا در اظهارنظرها نسبت به تصمیمات دولت بوی بی انصافی حس می کنم.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در زمان بررسی جزییات طرح شفافیت قوای سه گانه در تذکری گفت: امروز دولت انقلابی با وجود تمام بحث های تورمی و فشارهای اقتصادی اصلاحات زیرساختی را شروع کرده است. چه شفافیتی زیباتر از آن که رییس جمهور در تلویزیون واقعیت رانت و فساد در برخی رویه های گذشته را تببین کرده و از همه صاحب نظران برای اصلاحات اقتصادی کمک می خواهد.

وی ادامه داد: در این بین شاید برخی ها حس کنند اگر با هجمه به دولت، برخی از جلوه های تورمی و مشکلات را به رخ مردم بکشند، به مردم خدمت کرده اند حال اینکه ما نمایندگان در نامه ای از رییس جمهور برای کاندیداتوری در انتخابات دعوت کردیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: انتظار می رود از سیاست های درست رییس جمهوری حمایت کرده و عیوب در تصمیم گیری ها را اصلاح کنیم چون ورود منطقی و منصفانه کارها را جلو می برد؛ بعضا در اظهارنظرها نسبت به تصمیمات دولت بوی بی انصافی حس می کنم.

نقدعلی در پایان گفت: زمانی دولت خانه نشین داشتیم و امروز دولت جهادی داریم؛ نکند خدای نکرده اول کافر به دولتی شویم که خودمان حمایت کردیم. برخی از اظهارنظرها با انصاف بیان شود. خودمان گفتیم باید ساختارها اصلاح شود و بسترهای فساد و رانت از بین رود البته که در اجرا برخی مشکلات وجود دارد.