جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز ماهیت تهدیدات دشمنان با گذشته بسیار متفاوت است که منجر به تبدیل تهدیدات از حوزه جنگ سرد به حوزه‌های جنگ ترکیبی و نوپدید شده است و این موضوع می‌طلبد تا از لحاظ محتوا و بحث آموزش و برای مقابله و خنثی‌سازی این گونه تهدیدات، به صورت مستمر و دائمی حوزه آموزش به روز رسانی شود، تا بتوانیم حوزه‌های تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

به گزارش مرور نیوز، امیر خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو اظهار داشت: تربیت کارکنانی متعهد و وظیفه‌شناس و خانواده‌های دینی و ولایت مدار در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مولفه‌های توان رزم است.

وی با بیان اینکه ارتقای توان رزم و معنویت افزایی مستلزم به‌روزرسانی دائمی حوزه آموزش است، افزود: امروز مفتخریم که نیروی هوایی ارتش در حوزه‌های آموزشی عملکرد قابل توجهی داشته است که این مهم مدیون مروّجین، مربیان و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های آموزشی است.

امیر هادیان افزود: امروز ماهیت تهدیدات دشمنان با گذشته بسیار متفاوت است که منجر به تبدیل تهدیدات از حوزه جنگ سرد به حوزه‌های جنگ ترکیبی و نوپدید شده است و این موضوع می‌طلبد تا از لحاظ محتوا و بحث آموزش و برای مقابله و خنثی‌سازی این گونه تهدیدات، به صورت مستمر و دائمی حوزه آموزش به روز رسانی شود، تا بتوانیم حوزه‌های تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب برای دستیابی به چنین آموزش‌هایی نیاز است تا مخاطب سنجی و ذائقه سنجی را در اولویت کارهای خود قرار دهیم تا بتوانیم در این امر خطیر رشد روز افزون داشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: طی چندسال گذشته و سیاست‌گذاری‌های انجام شده در خصوص طرح‌های فرهنگی همچون طرح مصباح و مصوبات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بحث آموزش بخش مهمی از این مطالبات پوشش داده شده است.