آئین رونمایی از ۷ عنوان کتاب نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، آئین رونمایی از ۷ عنوان کتاب نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر محمد حسین باقری معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر علیرضا شیخ معاونت آموزش و تربیت ارتش و امیر فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش نیز حضور داشتند.

امیر حیدری در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت آموزش نزاجا، اظهار داشت: معاونت آموزش نیروی زمینی در یک مسیر مستقیم قرار گرفته و حرکتی روبه رشد و پیشرفتی را در حوزه نگارش کتاب طی می کند.

وی افزود: آموزش و پرورش که رسالت پیامبران (ص) است توسط معلمان و اساتید در نیروی زمینی تداوم دارد و ما می خواهیم در راستای فرامین مقام معظم رهبری در عرصه علم و دانش آتش به اختیار عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، دشمن شناسی را «جهاد کبیر» دانست و گفت: باید دشمن را شناخت و از تبعیت از آن سر باز زد، این موضوع بسیار مهم است و نیاز به آگاهی و آگاهانه عمل کردن دارد.

امیر حیدری افزود فرمانده معظم کل قوا همواره بر دشمن شناسی و بازی نکردن در زمین دشمن تاکید دارند و این مهم تنها با تعلیم و تربیت درست تحقق پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: آموختن علم روز دنیا و استفاده از این علوم برای پیشرفت باید از برنامه های اصلی ما باشد اما باید این علم و دانش همراه با بینش و آگاهی باشد تا در جهت اهداف دشمن حرکت نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ترجمه کتاب های روز نظامی در «نزاجا»، گفت: به برکت تلاش و مجاهدت دانشمندان نهضت ترجمه و استفاده از علوم روز جهان در نیروی زمینی ارتش راه افتاده است.