فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت: اصل گام دوم استفاده از فرصت هاست که در آن به آینده نگری تاکید شده است؛ در نهایت منجر به تمدن سازی خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، آئین تودیع و معارفه فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم، امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده تودیع و به‌جای او ناخدا یکم ستاد منصور لشنی به سمت فرمانده جدید آموزش تخصص‌های دریایی منصوب شد.

امیر دریادار شهرام ایرانی در این مراسم، همت، تحرک و تلاش را لازمه توجه در مناطق آموزشی دانست و اظهار کرد: کار مراکز آموزشی مهم‌ترین و پیچیده‌ترین محصول یعنی انسان سازی می‌باشد، تقدس کار مربیان مراکز آموزشی در پرورش نیروی انسانی، موثر و کارآمد با ایمان به خدا و تفکر میهن پرستی است چه برای کارکنان پایور که وارد بدنه نیرو می‌شوند و چه برای کارکنان وظیفه که وارد اجتماع خواهند شد.

وی افزود: سختی کار در آموزش است که متاسفانه دیده نمی‌شود، محصولات شما می‌بایستی سی سال ارتقاء آفرین باشد، مثبت باشد، که اگر باشد عاقبت بخیری برای ماست، و اگر منفی باشد باید همگی پاسخگو باشیم.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اصل گام دوم استفاده از فرصت هاست که در آن به آینده نگری تاکید شده است؛ در نهایت منجر به تمدن سازی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش از تشکیل شورای عالی معیشت با پنج قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بهداشت درمان، خدمات عمومی رفاهی، فنی و تخصصی و مهندسی در این نیرو خبر داد و اظهار کرد: به یاری پروردگار با تشکیل این قرارگاه‌ها در جهت بهبود معیشت پرسنل عزیز با اولویت تبدیل دارایی‌هایمان به ثروت هستیم.

گفتنی است؛ برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی در بازدید از این مرکز می‌توان به افتتاح لابراتوار زبان، مرکز آموزش رایانه و همچنین بازدید از ساختمان جدید مجتمع فرهنگی نام برد.