رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما خلیفه الله هستیم و باید پرده پوش باشیم. البته راز نظامی و امنیتی خودمان را باید حفظ کنیم و راز و اسرار دشمن را که فهمیدیم، از مسیرش اطلاع دهیم که واجب است.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه دوم ولایت جاسک نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: از امام رضا علیه السلام نقل شده که مؤمن حقیقی سه خصوصیت از خداوند متعال، رسول اکرم (ص) و ولی خدا دارد.

وی افزود: سنت و خصوصیتی که از خداست، راز داری و پرده پوشی است، مؤمن حقیقی رازدار است و راز خود و دوستان و بستگانش را حفظ می‌کند. ما خلیفه الله هستیم و باید پرده پوش باشیم. البته راز نظامی و امنیتی خودمان را باید حفظ کنیم و راز و اسرار دشمن را که فهمیدیم، از مسیرش اطلاع دهیم که واجب است.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: دومین ویژگی مؤمن حقیقی خصوصیتی از پیامبر است، و آن مدارا کردن و کنار آمدن در خانواده و مردم است زیرا باید مردم دار بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: خصوصیت سوم از ولی خدا، صبوری در مشکلات است، مانند مشکلات معیشتی. در طول تاریخ بشریت، مقطعی نیست که مشکل و دغدغه معیشتی نبوده باشد و تنها کسانی که صبورانه برخورد کردند، بهتر از مشکلات گذشتند. صبر در مشکلات، سبب جلب رضای الهی است.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: از منظر قرآن کریم، انسان در رنج آفریده شده است و مشکلات، وسیله‌ای برای تربیت انسان است. البته، مشکلات هم تاریخ مصرف دارد و زمان آن می‌گذرد.

وی در پایان اضافه کرد: دشمن با فشار حداکثری، در صدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است، اما ما باصبوری از این گردنه هم عبور می‌کنیم.