جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و سوال از وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این جلسه قرار است سؤال محمد وحیدی نماینده بجنورد و تعدادی دیگر از نمایندگان (یک فقره) از سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستور کار قرار گرفت.

همچنین در این نشست گزارش کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات در مورد آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها درسامانه‌های «پاکنا» و «ثبت حقوق و مزایا» مورد بررسی قرار می‌گیرد و از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و رئیس دیوان محاسبات در این جلسه حضور می‌یابند.

بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در مورد عملکرد سازمان حفظ نباتات، بررسی تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق یک ماده به قانون کاهش مجازات حبس تعزیری و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ الی ۱۳۹۹ از دیگر برنامه‌های امروز جلسه علنی خواهد بود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی در حوزه انتصابات و نحوه مدیریت شرکتهای وابسته خصوصاً شستا و گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران را بررسی می‌کنند.

همچنین ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت‌زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستور کار امروز قرار دارد.