علی بهادری جهرمی نوشت: با رونق ساخت مسکن که از وعده‌های دولت سیزدهم است، بخش عمده‌ای از کم‌کاری‌ها در حوزه مسکن جبران می‌شود.

 

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود نوشت: ساخت یک میلیون و ۴۹۷ هزار و ۵۳۹ واحد مسکونی آغاز شده و از این تعداد حدود ۶۳ هزار واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده و بیش از ۱۴۰ هزار واحد هم در مرحله سفت‌کاری است.

علی بهادری جهرمی در ادامه نوشت: با رونق ساخت مسکن که از وعده‌های دولت سیزدهم است، بخش عمده‌ای از کم‌کاری‌ها در حوزه مسکن جبران می‌شود.

پیش از این رستم قاسمی وزیر راه و شهر‌سازی گفته بود بیش از ۱۰ برابر سال‌های گذشته در شهر تهران پروانه ساختمانی صادر شده و در کل کشور هم یک میلیون و ۳۵۸ هزار واحد در حال ساخت است که در چند ماه آینده به دو میلیون واحد می‌رسد.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری پارسال وعده داده بود ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را در چهارسال دولت خود پیگیری کند.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه کار بر این وعده خود تاکید کرد و گفت: وعده ساخت یک میلیون مسکن حتما اجرا خواهد شد، با وجود این که حتی ساخت یک میلیون مسکن در سال هم کم است.‌

بهادری جهرمی