نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس گفت: بر اثر وقوع سیل، خسارات بسیاری به مردم وارد شده است که از رئیس مجلس تقاضا می‌کنم پیگیر پرداخت خسارات وارده و جبران آن‌ها باشد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا صباغیان نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس در جلسه امروز (یکشنبه ۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار داشت: شاهد وقوع سیل در نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد بودیم که خسارات جانی و مالی فراوانی را به همه کشور از جمله یزد وارد کرده است.

وی بیان کرد: بر اثر وقوع سیل، خسارات بسیاری در حوزه کشاورزی به ویژه در حوزه میراث فرهنگی به استان یزد وارد شده است که از رئیس مجلس تقاضا می‌کنم پیگیر پرداخت خسارات وارده و جبران آن‌ها باشد.

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه در جبران خسارات تأخیر بیفتد، خسارات یزد که ثبت جهانی شده است، بیشتر خواهد شد. البته هنوز جبران خسارات ناشی از سرمازدگی یزد در دولت تصویب نشده است که از دولت می‌خواهم خساراتی را که قبلاً به کشاورزان وارد و درباره آن بررسی و ارزیابی صورت گرفته بود، پرداخت کند.

صباغیان تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند تا دیگر شاهد اتفاقاتی نظیر سیل نباشیم. اگر این حادثه پیش بینی شده بود، خسارت کمتری را متحمل می‌شدیم.