رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید اردستانی حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش انجام داد.

به گزارش مرور نیوز، آئین بزرگداشت منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان اردستانی صبح امروز (پنج شنبه) در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام قاضی و جمعی از خانواده شهید حضور داشتند.

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درگذشت همسر سرلشکر شهید اردستانی، طی سخنانی، اظهار داشت: شهید اردستانی از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار بود که از جمله آن می‌توان به خستگی ناپذیر بودن او اشاره کرد در هیچ مکتب نظامی انجام ۷ پرواز عملیاتی در روز وجود ندارد اما خلبانان متدین و شجاع ما این را انجام می‌دادند.

وی افزود: شهید اردستانی فرد نترس و شجاعی بود و هیچ رابطه‌ای بین او و ترس وجود نداشت، او حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش که امروز به مناسبت بزرگداشت این همسر فداکار دور هم جمع شده‌ایم انجام داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: مردم ما با پیروی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مکتب عاشورا، عزت و اقتدار خود را به دست آورده و امروز جزو آبرومند ترین و سربلند ترین ملت‌های جهان است که همه به برکت پیروی از مکتب عاشورا و رشادت بزرگ مردانی چون شهید اردستانی در دفاع از کشور است.

محمد حسنی خاطرنشان کرد: شهید اردستانی بیش از ۴۰۰ عملیات برون مرزی داشت که در دنیا مانند ندارند، شهدای ما اینگونه ابوالفضل وار رفتند و از شرف و عزت ما دفاع کردند.

وی تاکید کرد: همان‌قدر که خود را مدیون شهدا می‌دانیم باید خود را مدیون همسران شهدا نیز بدانیم که زینب وار پیامدهای شهادت همسران خود را تحمل کردند. به همین دلیل است که خانواده‌های شهدا برای ما بسیار عزیز هستند.

منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی عصر سه شنبه به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است، تشییع پیکر همسر شهید سرلشکر مصطفی اردستانی، روز پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه در صحن امامزاده جعفر (ع) پیشوای ورامین برگزار خواهد شد.