وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نمایشگاهی هم به مناسبت روز صنعت دفاعی ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهیم کرد که در این نمایشگاه همه دستاوردهای این حوزه در طول یک سال گذشته را به نمایش خواهیم گذاشت. این نمایشگاه با حضور رئیس جمهور و رؤسای قوا افتتاح خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص اقدامات وزارت دفاع در ایجاد یک اکوسیستم برای جذب مشارکت بخش خصوصی و توسعه نوآوری در حوزه دفاعی، گفت: این کار در وزارت دفاع جز اولویت‌هاست. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور نمایشگاهی را اخیراً برگزار کردیم که در آن دستاوردهای سرریز فناوری‌های دفاعی در این حوزه را به نمایش گذاشتیم.

همکاری ۱۰۰ شرکت دانش بنیان با وزارت دفاع در حوزه توسعه نوآوری‌های دفاعی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: نزدیک ۶ هزار شرکت در حال حاضر با ما کار می‌کنند که حدود ۱۰۰ شرکت را شرکت‌های دانش بنیان تشکیل می‌دهد. به گونه‌ای کار ساماندهی شده که رقابت با بخش خصوصی نباشد، لذا هر جایی که مجموعه‌های کشوری و بخش خصوصی نیاز داشته باشند، ما ورود و کمک می‌کنیم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه که در حوزه‌های مختلف اخیراً برگزار شد، ثمره همین اقدام بود.

گزارش یک ساله وزارت دفاع در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد

امیر آشتیانی در ادامه با اشاره به تدوین گزارش عملکرد یک ساله وزارت دفاع، گفت: همه وزارتخانه‌ها گزارش یک ساله را در مجموع به دولت خواهیم داد و دولت همه گزارش‌ها را منتشر خواهد کرد. گزارش وزارت دفاع شامل دو بخش عمومی و محرمانه است که تقدیم دولت شده و بخش عمومی آن که قابل انتشار است، در قالب یک کتابچه تهیه شده و در اختیار مجلس هم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه دستاوردهای دفاعی کشور با حضور رؤسای قوا افتتاح می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: نمایشگاهی هم به مناسبت روز صنعت دفاعی ۳۱ مرداد ماه برگزار خواهیم کرد که در این نمایشگاه همه دستاوردهای این حوزه در طول یک سال گذشته را به نمایش خواهیم گذاشت. این نمایشگاه با حضور رئیس جمهور و رؤسای قوا افتتاح خواهد شد.